Wednesday, February 25, 2015

Laegaste progress

Aeg kaob käest ära. See on täiesti õudne. Ega ma seda muidu tähele ei oleks pannud, aga vaatasin just, et pole siia üheksa päeva kirjutanud ja ega ei olegi eriti palju mida kirjutada. Kirjutan selle vähesegi siis.
Ma pean ära mainima, et olen üsna rahul oma isetehtud pitskruvidega. Sama haardega "päris" pitskruvid maksavad kusagil alates 30 eurot tükk, seega hoidsin oma kolmepäevase nikerdamisega 240 eurot kokku. Pildil siis läheb esimene kast kokku. Päris ristkülik ta välja ei tulnud, diagonaalid erinesid kohutavad kolm millimeetrit, seepärast ongi üks pitskruvi seda diagonaali kokku tõmbamas.
Siin siis mõlemad kokku liimitud. Käsi on natuke värisenud isegi suurest erutusest.

 Järgmine etapp on välispindade üle hööveldamine. Höövel peab ikka väga viimase peal olema selle jaoks. Laast peab nii õhuke olema, et sellest näeb läbi. Lihvimine mulle üldse ei istu. Mul on töökoda elamisega sama katuse all ja ma ei tahaks üldse seda tolmu endale päeva lõpuks linade vahele.
Siin mõlemad kastid hööveldatud.
Ja siin lähivõte kalasabatapist. Olen päris rahul.

No comments:

Post a Comment